Lipogems plasztikai sebészeti célú alkalmazása | Elite Clinic

Lipogems plasztikai sebészeti célú alkalmazása

100%-ban természetes, implantátum nélküli mellnagyobbítás és hatékony anti-aging kezelés

Az eljárás során a páciensek saját zsírszövetéből kinyert őssejteket ültetünk be a kezelni kívánt területekre – további idegenanyag felhasználása nélkül -, ezzel elősegítve a az érintett területek természetes önregenerálódását.

A Lipogems a zsírszöveten túl nagy számban kapillárisokat tartalmaz, amelyekben pericitáknak nevezett perivasculáris sejtek találhatók. A zsírszövet mechanikus felaprítása révén, a szövet és a sejtek széttagolása következik be, ennek következtében periciták szabadulnak fel, amelyek ezt követően Mezenhimális Őssejtekké alakulnak. Különböző szakosodott sejtekké képesek alakulni, mint pl. a: porc, izom, csont, ín, ínszalag és zsír. A Mezenhimális Őssejtek fékezik a hegesedési folyamatokat, növelik az erezettséget, leállítják az oxigénhiány következtében beálló sejthalál folyamatát és ténylegesen erősítik a szövetek természetes regeneráló képességét. Az LL 37 protein természetes antibiotikum termelése révén, a Mezenhimális Őssejtek gyulladásgátló és baktericid tulajdonsággal rendelkeznek.

Ezen okok miatt a Lipogems a regeneratív orvoslás értékes eszköze, amely számos betegség kezelésében illetve esztétikai kezelésekben széleskörűen alkalmazható.

A Lipogems esztétikai célú alkalmazása

A Lipogems nagy mennyiségű őssejtet tartalmaz, ezáltal testünk különböző részeinek, pl. arcbőr és kézbőr jelentős megújítását és fiatalítását teszi lehetővé. A kezelés kismértékben invazív és azonnali, nincs szükség laboratóriumi körülmények közötti sejt poliferációra, a hatás pedig azonnal látható.

A terápia középkorú emberek számára rendeltetett, akiknél zsírszövettömeg csökkenés, valamint kismértékű szövetösszeomlás és feszesség-vesztés következett be. A kezelés eredménye a fiatalabb arcbőr visszanyerése, az arcforma javítása és a kívánt helyeken a szövet térfogatának növelése.

A módszer nem csak az arcon alkalmazható, hanem mell- és fenéknagyobbításnál, a vádli és a kézfej területén, valamint nehezen gyógyuló sebekre is. Az eljárás a kiválasztott területről zsírszövet leszívásából, majd rövid előkészítés után a kész készítmény bőr alatti szövetbe való befecskendezésből áll.

A Lipogems javítja a vérkeringést, táplál, gyulladásgátló és térfogat növelő. A kezelések végezhetők helyi, vagy az érzékenyebb páciensek esetében intravénás érzéstelenítéssel is. A kezelés után előfordulhat minimális duzzanat, mely 48 órán keresztül fennállhat.

Előnyök:

• Saját, feldolgozott zsírszövet-átültetés, kilökődés kockázata nélkül
  • Helyi érzéstelenítés - a kezelés után a páciens hazamehet
  • Nem lép fel duzzanat és véraláfutás
  • A bőr felülete táplált/regenerált
  • Hosszantartó hatás

4026 Debrecen, Bem tér 9.
recepcio@eliteclinic.hu