Friss | Elite Clinic

Friss

Egyedi vágósablon térdprotézis műtéthez
Kelet-Magyarországon első alkalommal történt térdprotézis beültetés CT alapú, személyre szabott vágósablon használatával. A műtétet Dr. Karácsonyi Zoltán vezetésével hajtották végre az Elite Clinic Magánklinikán.
Térdprotézis műtét Debrecenben
A térdprotézis beültetése hatékonyan csökkenti a sérülés vagy ízületi gyulladás vagy kopás okozta fájdalmat és merevséget. A műtét után visszatérhet a mindennapi feladatokhoz és tevékenységekhez.
Keresztszalag műtét artroszkópos technikával Debrecenben
Az LCA sérülések leggyakrabban olyan sportok során fordulnak elő, amelyek hirtelen megállásokkal és irányváltásokkal járnak - ilyenek például a labdarúgás, kosárlabda, a kézilabda vagy a síelés.
Tudnivalók a csípőprotézis műtét utáni rehabilitációról
Dr. Rybaltovszki Henrik ortopéd sebészünk javaslatai a csípőprotézis műtét utáni teendőkről és tippek a rehabilitációhoz
Kutzora Edina műtét után az Elite Clinic Magánklinikán
Hosszú évek óta komoly fájdalmakkal élte hétköznapjait Kutzora Edina énekesnő, míg végül az orvosi beavatkozás mellett döntött. A Yonderboi egykori, az Erik Sumo Band Band jelenlegi énekesnője csípőproblémája miatt fordult Prof. Csernátony Zoltán ortopéd sebészhez, aki a kevéssé ismert Lipogems módszerrel végzett kezelést nála.
Idős pár boldogan kirándul a hegyekben
Függetlenül attól, hogy csípő porckopás miatt épp most keresi a kezelési lehetőségeket, vagy már döntött a csípőprotézis műtétje mellett, Dr. Rybaltovszki Henrik ortopéd sebész segít megérteni a csípőprotézis beültetés előnyeit és korlátait.
A körömgomba kezelés leghatásosabb módja a lézeres kezelés
A köröm gombás fertőzése a leggyakoribb körömbetegség. A köröm rendellenességeinek mintegy 50 %-át teszik ki. Az átlag populáció 4-8 %-át érinti világszerte. A cukorbetegség, időskor, szív-, érrendszeri betegség, rossz keringési viszonyok, korábbi körömsérülések, csökkent immunvédekezés rizikófaktort jelentenek.
Koronavírus PCR teszt Debrecenben
Az Abbott Panbio Covid-19 antigén gyorsteszt a koronavírus fertőzés korai stádiumában alkalmas a vírus jelenlétének, ezáltal a fertőzöttség tényének kimutatására 15-20 percen belül.
Koronavírus gyorszteszt Debrecenben
Klinikánkon elkezdtük a SARS-CoV-2 koronavírus gyorstesztek elvégzését a lakosság és igény szerint cégek részére
A köznevelésben tanuló gyermekek és a munkájukat végző pedagógusok közvetve több millió állampolgárral vannak napi szintű kapcsolatban. Ezért az esetükben különösen fontos a koronavírus elleni védekezés minél hatékonyabb megszervezése.

Oldalak