A PLASZTIKA 2000 Kft. innovációs képességének fejlesztése

A PLASZTIKA 2000 Kft. innovációs képességének fejlesztése

A projekt az Európai Unió támogatásával, a magyar állam társfinanszírozásával valósul meg.

Pályázó neve: PLASZTIKA 2000 Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: A PLASZTIKA 2000 Kft. innovációs képességének fejlesztése
Szerződés száma: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2025-00649
Támogatás összege (Ft): 49 885 010
Összköltség (Ft): 71 264 301
Támogatás mértéke (%): 70
A projekt megvalósításának kezdete: 2025.10.01.
A projekt fizikai befejezésének határideje: 2026.09.30.
A projekt bemutatása:
A Plasztika 2000 Egészségügyi Szolgáltató Kft. több mint 20 éve működik Debrecen szívében, és országos szinten is meghatározó szerepet tölt be a plasztikai és esztétikai sebészet területén. Szolgáltatásaink nemcsak a plasztikai beavatkozásokra terjednek ki, hanem széleskörű szakorvosi ellátásra is, többek között bőrgyógyászat, érsebészet, ortopédia, nőgyógyászat és kardiológia területén. Pácienseinknek személyre szabott, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk – hazai és nemzetközi szinten egyaránt.
Egészségügyi és diagnosztikai innováció A projekt során a diagnosztikai és műtéti folyamatainkat korszerű technológiával újítjuk meg:

  • C-karos képerősítő röntgenberendezést szerzünk be, amely precízebb képalkotást biztosít, csökkenti a sugárterhelést és rövidíti a műtéti időt.
  • Mesterséges intelligenciával támogatott 3D ultrahang készülék kerül bevezetésre, amely lehetővé teszi a pontosabb, házon belüli diagnosztikát, valamint a műtéti közbeni alkalmazást.
    Az új eszközökkel kiváltjuk a külső szolgáltatók igénybevételét, csökkentjük a várólistákat, növeljük a diagnosztikai biztonságot és lerövidítjük a gyógyulási időt. Az orvosi munka így hatékonyabbá, pontosabbá és páciensbarátabbá válik.

Marketing és digitális fejlesztés

A fejlesztés részeként a digitális jelenlétünket és ügyfélkapcsolati folyamataikat is megújítjuk:

  • modernizáljuk weboldalunkat,
  • bevezetjük az online időpontfoglalás lehetőségét,
  • automatizált ügyfélkommunikációs eszközöket alkalmazunk,
  • célzott kampányokat indítunk Google, Facebook, Instagram és TikTok felületeken,
  • valamint tartalommarketinget építünk blogbejegyzésekkel, hírlevelekkel és pácienssikertörténetekkel.

A marketinginnováció célja, hogy erősítsük szakmai hitelességünket, növeljük ismertségünket országos szinten, és adatvezérelt módon támogassuk a páciensek számának bővülését.

Eredmény
A projekt révén a Plasztika 2000 Kft. egyszerre valósít meg egészségügyi-technológiai és digitális üzleti innovációt. A modern diagnosztikai és műtéti eszközök bevezetése javítja a gyógyító munka minőségét és gyorsaságát, a marketingfejlesztések pedig lehetővé teszik, hogy szélesebb körben, professzionálisabb módon érjük el pácienseinket. Mindezek hozzájárulnak ahhoz, hogy tovább erősítsük pozíciónkat a magyar és nemzetközi magánegészségügyi piacon